Digital Signage’da Yeni Boyut!

Digital Signage

Aug 15

GÖZLÜKSÜZ 3 BOYUTLU DIGITAL SIGNAGE

Digital Signage, reklamlarınızı ve mesajlarınızı dijital ortamda hedef kitlenize kaliteli bir yayın ve zengin görsel içerikle duyurabileceğiniz, bir ağ aracılığıyla dağıtılan ve uzaktan yönetilebilen kullanımı kolay olan bir sistemdir.
Kurumlara, hizmetlere ve ürünlere özel yayın akışları hazırlayabilen bir sistem olan Dijital Bilgi Ekranları
reklam-tanıtımdan kurumsal iletişime kadar birçok farklı alan ve sektörde kullanılabilir.

Digital Signage sistemi ile içeriklerinizi hedeflediğiniz kitlelere yayınlamak geleneksel yöntemlere göre daha etkili,
daha hızlı ve en önemlisi daha ekonomiktir. Ayrıca içerikler interaktif olduğundan kitlelere iletilen mesajlar
daha anlamlı ve etkisi daha uzun süre akılda kalıcıdır.

Her geçen gün daha fazla şirket, kurum ve kuruluş, Digital Signage sisteminin gücü ve etkisiyle tanışıyor.
Bu şirket ve kuruluşlar digital Signage sistemini çok farklı amaçlar için kullanmaktalar.
Digital Signage, yön bulma, personel bilgilendirme, iletişim, reklam, eğlence ve daha çok sayıda uygulama alanında
sıklıkla kullanılan bir yöntem haline gelmeye başladı.

  • Kurum ve Kuruluşlar /Kurum içi iletişim, kurumsal mesajlaşma, yönetimden personele duyurular.
  • Reklam / Potansiyel müşterileri teşvik ederek alışveriş deneyimini geliştirmek ve müşteri arttı
  • Yön Bulma / Alışveriş merkezleri, otoparklar ve büyük binalar içinde yönünü bulmaya çalışan insanlara yol gösterir.
  • Eğlence / eğlence mekânlarında ziyaretçi ve müşterilerin bekleme yaptıkları zamanlarda bu süreyi tanıtım ve reklam sayesinde işletme için avantaja çevirir.
  • Kamu bilgilendirme/ Haber başlıkları, hava durumu, saat, tarih, döviz kurları bilgileri iletmek.
  • Menü bilgisi – Menü fiyatları, ürün bilgileri ve beslenme gerçekleri ile ilgili Dijital menü panoları

Dijital Signage, hedeflenen kitleye daha dinamik ve yerinde mesaj iletebilmenizi sağlar.
Bugünün medya ve reklam sistemi darmadağın bir yapıda olup karışık içeriklere sahip olması yüzünden çoğu alanda
tanıtım ve reklamdan çok çevre kirliliğine dönüşmektedir. Zamanında güncellenmeyen billboard ve tabelalar dış etkenlerin de etkisiyle yıpranarak topluma olumlu mesaj iletmek yerine negatif etki etmektedir.

Statik içeriklere göre dinamik görüntüler daha çekici ve önemli ölçüde daha fazla bilgi iletebilirler.
Digital Signage sisteminde medya oynatıcılar aracılığıyla ağa bağlı her ekrana, farklı mesaj ve içerik gönderilebilmektedir.
Ayrıca her boyutta ve çözünürlükteki ekrana içerik göndermek için ekstra hesaplamalar yapmanıza gerek yoktur bu işlemler dakikalar içerisinde gerçekleşir.

Bu bilgiler ışığında şu soruyu sormak yerinde olacaktır.

Bu mecraların etkinliğini ve etkisini daha da arttırmak mümkün müdür?

Gerçeklik algısı yüksek ve gözlüğe ihtiyaç duymadan 3 boyutlu olarak içerikleri yayınlamak artık mümkün.

NEDEN 3 BOYUTLU DIGITAL SIGNAGE?

Gözlüksüz 3D Digital Signage, 2D Digital Signage’ın saydığımız bütün bu faydalarını kat be kat arttıran bir etkiye sahiptir.
Standart Digital Signage ekranlarına hedef kitlenin bakma süresi ortalama 3sn iken,
3D içerik yayınlanan ekranlara bakma süresi ortalama 3 dk’dır,
Yani 3D içerik sunan ekranlara bakma süresi 2D ekranlara göre ortalama 60 kat daha fazladır.
3D ekranlarda sunulan içeriklerin etkisi, klasik ekranlara göre 20 kat daha fazladır.
Hedef kitle, sunulan 3D içeri
ği daha fazla incelemekte ve ilgisi daha fazla olmaktadır.


Digital Signage’ın bilinen faydalarını daha da arttırmak ve müşteri ilgisini daha efektif yönlendirebilmek için yeni arayışlar da bu süreç içinde başladı.

Bu doğrultuda Amerika’da 2007 yılında kurulan MAGNETIC3D, Gözlük gerektirmeyen 3 Boyutlu Digital Signage ekranlarını geliştirmiş ve kullanıma sunmuştur.
Magnetic3D, Satış, Etkinlik ve Deneyimsel Pazarlama için hazır ürün ve çözümler sunmaktadır.

  • Bu teknoloji ile ilgili 100’den fazla patenti bulunmaktadır.
  • Askeri, Tıbbi, Eğitim ve Yayıncılar için özel çözümler sunmaktadı
  • Önemli Müşterileri arasında, IBM, Ticketmaster, Conde Nast, Brown-Forman, Engadget, Cisco, NFL, History Channel, ABD Ordusu ve Deniz Kuvvetleri vardır.
  • Dünya çapında 60 ülkede 5000 noktada ürünleri kullanılmaktadır.
  • Magnetic3D, 2007 yılından bu yana Gözlüksüz 3D Digital Signage konusunda lider konumdadır

SUNDUĞU ÜRÜNLER;

22” – 42” – 46” Gözlüksüz 3D Ekranlar, Enabl3D Media Yöneticisi (PC)

Magnetic3D2

46” Ekranlarla ince bezel, 1x3, 2x2, 2x3, 3x3, 3x4 ve 4x4 Gözlüksüz 3D Video Wall
Enabl3D Video Wall Controller (3D Server)

Store_VideoWalls_2x3_0

7” Gözlüksüz 3D Tablet

Displays_Emersa_EmersaLarge_New-768x427

DIGITAL SIGNAGE’IN GELECEĞİ

Magnetic3D’nin öncülüğünü yaptığı, Gözlüksüz 3 Boyutlu Digital Signage’ın, yakın bir gelecekte, Klasik Digital Signage sisteminin yerini alacağı öngörülmektedir.
Hedef kitle nezdinde yarattığı etki göz önüne alındığında bunun uzak bir ihtimal olmadığı da açıktır.

OLUŞTUR , DÖNÜŞTÜR VE 3D İÇERİĞİ YAYINLA

Magnetic3D, sadece LCD ekranlar için kendi 3D lensini geliştirmekle kalmamış, aynı zamanda 3D içerik oluşturmak için yazılım platformu da oluşturmuştur.
Bu sayede, çeşitli 3D içerikleri üretmek ve gözlüksüz 3D ekranlarda yayınlamaya uygun hale getirmek için tüm araçları içeren paket sunmaktadır.

Magnetic3D’nin Fuzion yazılımı sayesinde, İçerik oluşturmak, oynatma listeleri hazırlamak ve zaman planlaması yapmak oldukça kolaydır. Basitleştirilmiş, içerik oynatma çözümü, hızlı ve kolay sürükle/bırak işlevselliğini de sunan, piyasadaki en kapsamlı 3D medya oynatıcı çözümüdür.

Magnetic3D’nin patentli ENABL3D teknolojisi sayesinde etkileyici derinlik etkisi ile gözlük gerektirmeyen 3D içerik gösterimi ile harika sonuçlar almak mümkündür.

Magnetic3D firmasının, bütün ürün ve çözümlerinin Türkiye’de satışını yapmaya tek yetkili firma Zöet Ses ve Görüntü Cihazları Ltd. Şti.’dir. İletişime geçmek için;

Telefon : +90 212 288 67 71

E-Mail : [email protected]

MENU arrow Zöet Ses ve Görüntü Cihazları E-mail: [email protected] Made with ♥ by Cloudnames